teisipäev, 15. september 2009

Listen

Iialgi ei näe Te teise inimese sisse. No, NEVER!
Mis maailmas Te õigupoolest elate?
Te nimetate end inimesteks, kuigi käitute nagu kiskjad.
Te eitate. Eitamine on ainus kunst, mida valdate.
Ma põlgan Teid.
Räägime siin mingisugusest sõna- ja teovabadusest, ise mõistmata nende sügavat tähendust.
Tahaks nii palju öelda, OI, kuidas mu hing kisendab. Tahaks lõhki rebida kõik ahelad. Te ei vääri midagi. MITTE MIDAGI. Isegi mitte mu sõnu.
On siis tore selja taga paar õelamat fraasi poetada? Yeah. Go to hell. Ei, Te pole kunagi midagi seesugust teinud, olete kõik ju süütukesed. Appikene, kuidas ma julgen üldse midagi sellist öelda? Tõesti, kuidas ma julgen?
Naljakas on fakt, et nii paljud kasutavad sõnapaari: "kasva suureks". Naerukoht. No, milleks? Mõne aja pärast tuleb aga välja, et mõned asjad ei muutu siin universumis iialgi ning tõeline lasteaia põnn vaatab Teile endile peeglist vastu.
Inimkonna terviseks!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates