kolmapäev, 16. september 2009

Selles elus mängin mina vaid kõrvalosa

Sul on oma arvamus? Siiski pole Sul õigust seda omada või siis kõvasti välja öelda.
Eks igaüks oskab end õigustada. Loll, kes vabandusi ei leia. Aga kui keegi teine käitub, ütleb, teeb teatud olukordades samamoodi nagu Teiegi, siis on alati midagi, mis segab. Jajaa, ega oma enda ninast on raske kaugemale vaadata. Üks paras sasipundar igaljuhul! Ja siis hämate veel midagi tarkusest. Yeah right. Ennasttäis olevused ikka küll! Selja taga ollakse suured sõnade seadjad, aga kas ka näost näkku? Paras väljakutse. Olete valmis selle vastu võtma?
Ma elan, ma olen, ma teen, ma mõtlen, aga samas ei. Mu hing on väsinud, kuid mu keha seisab veel püsti. See maailm on kadumas kaugele silmapiiri taha. Peidan tundeid enda sees olevasse sinisesse kasti. Must auk hirmutab pea kohal. Roheline on mul hinges. Mitte kunagi ei saa Te aimu, kui punane võib olla viha. Eales ei aima Te, kui sinine on pettumus.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates