neljapäev, 1. oktoober 2009

Viirus


"Bastard!"
"Who? I ??"
"Yes, you!"
Olen ülbe, olen loll, olen halb..Olen, olen. Ja kõike muud veel. Küsimus Sulle, my dear friend, kes Sina siis oled? Inglike puul? Igaühel on omad plussid ja miinused. Vaadake üks kord ometi asju teise pilguga.
Ole nii hea ja abivalmis ja kena ja vastutulelik kui tahes. "Ükski heategu ei jää karistamata." Kord, kui vajad ise teistelt abi, ei tee nad sellest väljagi. Kui aga neil midagi tarvis, tiirlevad Su ümber nagu kärbsed ning oled nende sõnul lausa parim. Yeah right. Tänapäeval küsitakse vaid viisakusest "kuidas Sul läheb?" See, kelle vastu huvi tunneme, oleneb sellest, kui vajalik keegi teine meile on.
Isekus on selle haiguse nimetus, mis teilt jõu võtab, närib hinge seest ning paneb südame ussitama! Aga samas on meil kahte tüüpi isekust: 1) need, kes on juba iseloomult isekad ja 2) need, kes on muutunud isekaks. Muutunud selles mõttes, et alalõpmata ei saa ka kõigi vastu hea olla. Mingid piirid on ka siiski olemas. Inimene, kes ühel päeval Sind enam igas olukorras ei aita, on kohe ennasttäis? Ehk on viga selles, et mingi hetk väsib inimene sellest, et teda alati "ära kasutatakse". Igaühel on oma elu, mis tahab elamist. MINA eelkõige ja alles seejärel teised. Aga see ei tähenda, et pole neid, kes Sind tõeliselt väärtustaksid!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates