neljapäev, 10. juuni 2010

Living in a fantasy - 2.ptk


Without a meaning...
See pole reaalne!
Kuskil on kuulda mobiili helinat, mis üha tugevneb, kuid keegi pole vastamas. Keegi koputab meeleheitlikult aknale, mis jätab toas viibija üsna külmaks, sest ta isegi ei tea, mis väljas toimub. Möödunud on pea tund viimasest kõnest. Kaks sõbrannat pidid kohtuma linna kohvikus, kuid kui üks oli teist oma 20 minutit ära oodanud ning taibanud, et see pole isegi Heleni kohta normaalne hilinemine, siis kiirustas neiu sõbranna maja poole.
Uks on ka lukus, kardinad ikka ees. Kurat, mis seal sees toimub?!?
"Helen!! Helen!!!" karjutakse väljast, kuid vastust võibki ootama jääda.
Ahastuses sõbranna valib veel kord Heleni numbri ja jääb ootama... Ikka ei midagi! Aga siiski, äkitselt on kuulda toas kedagi kohmitsemas. Vaiksed sammud lähenevad aknale ning kardin tõmmatakse eest. Tüdrukute pilgud kohtuvad, üks neist on veel unesegane ja näeb küllaltki räsitud välja.
"Kurat, Helen, tee uks lahti!"
Keeratakse võtit, kerge vajutus lingile ning uks avaneb.
"Helen! Mis siin toimub? Ma ootasin sind kohvikus, aga oleksin ilmselt võinudki ootama jääda sinna!"
"Eee, mis kell on? Ma ei tea, mis juhtus..."
"Ole normaalne, midagi ikka juhtus! kell on pool 10.. Kas sa jälle....?"
"Eii!"
"Sa minestasidki! Ma olen sulle sadu kordi rääkinud, et mine juba ometi üks kord arsti juurde! See pole lihtsalt enam normaalne mis sinuga toimub!!"
"Jäta mu hing rahule, küll ma tean ise, mis minule parim on. Võib-olla lähen mingi aeg arsti vastuvõtule."
"Jajah, seda ma usun. Sa söönud oled? Ilmselt mitte, teeme mõned võileivad ning sina räägid mulle, mis viimasel ajal toimunud on."
Askeldatakse külmkapi kallal ja peagi istutakse juba laua taga, süüakse võileibu ning nauditakse kohvi.
"Ma nägin teda jälle unes."
"Jälle? Oh, lõpeta üks kord see jama ära, see pole miski reaalsus! Sul endal mees olemas, vaata, tema on ehtne!"
"Nojaa, aga...Ma ei teagi...Mehega mu unenäost on kõik nii hea ja näib nii võimalikuna..."
Laua taga pahvatatakse valjuhäälselt naerma.
"Maria, see pole naljakas! Need unenäod on mu ainukesed head asjad, mis minuga viimasel ajal juhtunud on!"
"Kulla tüdruk, see pole isegi enam mitte naljakas, vaid pigem ajuvaba! Sa kuula nüüd ennast! Miski su unenägudest ei saa eal teoks! Sa lõpeta nüüd juba see jant ära, eks? Sa püüad vaid põgeneda ja ma ei tea isegi miks."
Vaikus. Uskumatult piinav vaikus.
"Helen, ole nüüd, tee rõõmsam nägu pähe! Mine tee end parem korda, ma aitan sul koristada ning siis lähme jalutama, eks?"
"Mhmh.."

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates