pühapäev, 27. veebruar 2011

It supposed to be... this way

Nanana, jälle see pühapäev. Mulle ei meeldi nii. Vähemalt sain hommikuks pannkooke, karamelliga, nämma.
5 vaba päeva saab siis läbi. Kolmapäeval käisin Valgas, aga neljapäeval? Ilmselt niisama. Reedel tegin kräsupea kooki! (Y) Mmm. Sain hakkama :) Eile sai korra linnas käidud. Mis ma siin ikka muud teen.. Tõmban filme ja no ei õnnestu paari filmi kuidagi kätte saada :( Kass on ka mul äge. Mängib oma lemmik mänguhiirega, sööb ja magab. Ma tahaks ka vahel kass olla, kui mul oleks siis ka ainult hea pere.
Aga mul on nende vabade päevadega režiim sassi läinud, aga küll see homsest siis tagasi paika loksub. Homme on siis esmaspäev, see sinine esmaspäev. Grr. Okei, vähemalt on vaid paar nädalat veel käia.
Iga päev käin mitu korda termomeetrit vaatamas. Plusskraadid võiksid juba tulla. Päike paistab nii mõnusasti juba ju, et mul vasak külg kuumeneb varsti üle. Ja räästast tilgub vett. Kevad, kus sa oled?

Ma hakkan ka siis nüüd blogi pidama nn päevikuna, mis ei tähenda seda, et ma kõike üksikasjalikult kirjutaksin. Asi selles, et mu lookese uute peatükkidega läheb ju siiski kauem kui mõned päevad, eks :) Ja olen märganud, et vahel on väga mõnus end mõtetest tühjaks kirjutada ning nii mõnigi kord on lihtsalt selline ohjeldamatu soov miskit siia kirja panna. Siis on lood nii, et kui valmib uusi osasid, siis neid näeb ka siin, üldiselt on see niisama hea blogi :D

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates