kolmapäev, 30. märts 2011

Juhuslik

Punase viinamarja mahl on mu lemmik! Multivitamiinimahl on samuti olnud alati üks lemmikutest.
Poes on ka viimasel ajal üpris raske käia. Ei tea enam, mida tahta. Käin poes riiulite vahel ja mitte miski ei kutsu ostma. Eriti "tore" on poes ringi käia mõttega "tahaks midagi head", kuid ise ei teagi, mis see olla võiks.

Viimasel ajal olen palju aega veetnud blogger'is ja YouTube's. Blogi vajas natuke kohendamist.
YouTube's jälgin paari inimest, kellel on huvitavad videod. Eelkõige tegelevad nad kõik jumestamisnippidega.
JLovesMac1: http://www.youtube.com/user/JLovesMac1?feature=chclk
Tema/Jarmaine on hakanud mulle meeldib oma särtsaka iseloomu poolest ning tema lapselik eputamine lisab vürtsi igale videole, mis ajab aeg-ajalt ikka naerma. Nagu ta enda kohta kirjutas: "I'm just one big bundle of joy."
Michelle Phan: http://www.youtube.com/user/michellephan?blend=1&ob=4
Michelle jäi mulle silma nutikate ja koduste näohoolduse tarkustega. Samuti jagab ta ka meiginippe. Michelle on nüüdseks juba jumestusõpetaja ja ta on Lancom'i esindaja.
Kandee  Johnson: http://www.youtube.com/user/kandeejohnson?feature=chclk
Kandee on hästi armas ja südamlik ning see mind tema juures võlubki. Tegeleb jumestamisega. Üsna asjalikud videod. Kandee: "I am a celebrity make-up artist that started in Hollywood in movies, tv and print...."

Ja jälle ma joon viinamarjamahla. Mm, mis teha, nii hea on.

Homme on viimane märtsikuu päev. Lumi aga ei taha ikka ära sulada. Ma soovin, et muru juba paistaks ning puud hakkaksid lehte minema ja muidugi soovin mõnusaid plusskraade. Varsti kleebin akna peale vist mingi looduspildi, et enam lund nägema ei peaks.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates