kolmapäev, 6. aprill 2011

Esmaspäev, teisipäev

Pole paar päeva lugemisekski aega jätkunud, rääkimata kirjutamisest.

Esmaspäeval käisin töövestlusel.
Pole kunagi niimoodi käinud, kui esitatakse igasuguseid küsimusi, tehakse märkmeid jms. Alati olen kohe tööle läinud :D Jah, just.
Vestlusel küsiti tavapäraseid küsimusi, et kas mul lapsi on, kuidas ma iseloomustaksin ennast, mis on senini mu suurim saavutus, kui suur peaks palk olema, kas mulle süüa meeldib teha. Jah, seda küsiti ka millegipärast. Mis on mu hobid, mis tööd ma tõeliselt teha tahaks... Ja ehk on veel mõned head küsimused, mis hetkel ei meenu.

Eile oli proovipäev. Ega lõbus polnud. Pingeline, närvis ka ja nii palju infot ühe päeva kohta ning püüa siis midagi kiiresti ja hästi teha. Pole eriti lihtne. Aga teised ümberringi rääkisid, et ega algus ongi alati selline, pikapeale saab kõik selgemaks. Eks näis, paari päeva pärast ole näha, mis saab. Paar inimest pidi veel läbi käima sealt.

Nägemist siis! Oli tore.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates