kolmapäev, 4. mai 2011

Appi! Munamask...

Testing, testing, just curious.

Täna tegin siis viimaks munamaski. Kõhklusi oli enne tegema asumist ikka palju, pool Internetti sai pahupidi pööratud, et ikka põhjalikke teadmisi saada, teiste inimeste kogemusi uurida, soovitusi jms.
No, tõttöelda, olemasolev hirm tekitas igasuguseid mõtteid, et mis siis kui muna mu juustest enam välja ei tulegi, kas mu juuksed jäävad ikka alles, äkki ma rikun nad nüüd täiesti ära. Oioi, kui palju jubedusi kargas pähe. Siiski, siiski, suutsin ma selle asja ära teha, kuna ega enne teada ei saa, mis juhtub, kui ise ei proovi, mis siin ikka teiste järgi tark olla.

Muna-oliiviõli mask:
2 munakollast
5 tl oliiviõli

Muidu peaks panema ühe munakollase kohta 2 lusikatäit oliiviõli, aga mulle tundus, et sellest neljast lusikatäiest jäi väheseks ning lisasin 5 lusikat oliiviõli. Segasin komponendid omavehl ära ja asusin siis mökerdama.
Munamaski kandsin peale juuste värvimiseks kasututatava pintsliga, värvisin justkui juukseid, munaga!
Ega ma olin tõeline munapea. Ja kohati tekkis ikka tohutu hirm, et kuidas see kõik mul ikka peast välja tuleb ja kas üldse tuleb... Sest muna ju kivistus mul peas ära. Eks ma olin siis vapper ja kannatasin 30 minutit ning asusin maski juustest välja loputama, südames lootus, et kõik läheks ikka õnneks.

Munamask tuleb juustest välja loputada leige, või veel parem, külma veega, sest muna läheb kokkupuutes kuuma veega tükki.

Esmalt loputasin munamaski külma veega välja, seejärel pesin šampooniga ning viimaks kasutasin palsamit. Pean märkima, et mõnda üksiku munavalge tükikest ma siiski nägin, kuid see polnud midagi märkimisväärset ega õudust tekitav probleem. Välja läks mask suurepäraselt rohke veega, šampoonitamise ja palsami kasutamisega. Minu soovitus siinkohal oleks siiski see, et väga palju muna kasutamisega maskis ei maksa üle pingutada, eriti paksude juuste puhul, kuna muidu võib tõesti olla pisut raske välja loputada olla või pigem on see vaevarikkam ja kogu kraam ei pruugi koheselt välja loputatud saadud.

Niisiis, peale kuivamist on juuksed palju mõnusamad ja pehmemad ning ka väike läige on juures!

Muna sisaldab palju kasulikke komponente. See on räni-, väävli- ja rasvhapeterikas ning sellepärast toidab hästi juukseid. Valgul on tugev puhastav toime, eriti rasustele juustele. Muna on veel fosfori-, raua-, vase-, kaaliumi- ja naatriumiallikas. Tänu muna proteiinisisaldusele tugevdab see juuksenääpse, mis aitab kaasa juuste kasvule.Vitamiine on munakollases palju, eriti A-vitamiini. See on ka eriti hea raua- ja mineraalialliakas. Munakollase rasvas on A-, E-, K- ja D-vitamiine, mis on väga hea hooldusvahend/palsam su juustele. Kui pead enne šampooniga pesemist määrida munaga, muutuvad juuksed tihedamaks ja kohevamaks. See ei ole juustele mitte ainult kasulik, vaid teeb nad ka kohevaks ja läikivaks.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates