pühapäev, 15. mai 2011

Hair day today

Abiks ikka, kellelgi, kuskil, kunagi...

Kui meie organismis

• on puudu A- vitamiini, siis võib see põhjustada juuste väljalangemist ja läike kadumist. Piisavalt A-vitamiini sisaldavad toidunained on: maks, taluvõi, vahukoor ja piim.

• B2- vitamiini puudusest tingituna muutuvad juuste juured rasvaseks ja otsad kuivaks. B2-vitamiini sisaldavad kõige enam piimatooted ja muna

• E-vitamiini puudus kutsub esile juuste väljalangemise. E-vitamiini hangime me sellistest toiduaainetest nagu: päevalilleõli,tomatid ning ka lehtsalat

• F-vitamiini puudus muudab juuksed kõõmaseks. F-vitamiini võib leida: Kreeka pähklites, päevalilleseemnetes ja mandlites.

Nipid:

• Ära osta kalleid A-, C- või E-vitamiine sisaldavaid niisutuskreeme. Parem mine apteeki ja osta samu vitamiine kapsli kujul. Tee kodus kapsel lahti ja lisa selle sisu oma niisutuskreemile. Efekt on sama mis kallite kosmeetiliste kreemide puhul, kuid ilma lisakeemiata.>Lisa aeg-ajalt ka oma igapäevasele šampoonile paar kapslit E-vitamiini, et šampoon oleks toitainerikkam.

• Ära liialda sügavpuhastava šampooni kasutamisega, sel on juukseid kuivatav toime. Kasuta seda vaid korra nädalas või veelgi harvemini.

• Niisutav näokreem sobib hädakorral ka juuksepalsamiks. Kanna väike kogus kreemi juukseotstele. Hõõru käterätiga kuivatades kreemi ülejääk juustest välja.


Ja veel... Munamaskist, olen teinud seda nüüdseks 2x. Mulle meeldib. Juuksed on pärast maskitamist hästi mõnusad, hea on kammida, siledad.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates