teisipäev, 17. mai 2011

Öös on asju...

 NB! See on postitus, mis sai tehtud 12.05, kuid tehniliste probleemide tõttu kadus bloggerist ning nüüd ilmus draftina tagasi ja avalikustades uuesti sai see postitus tänase kuupäeva.

Sest, et öösel tulevad mulle ikka aeg-ajalt tobedad mõtted äkki pähe.

Ma mõtlesin, et miks peavad inimesed ühes suures voodis magama... Kas odavam on osta see üks suur voodi, kui kaks väikest voodit? Kui nagunii magades keeratakse teineteisele selg, igaüks lesib omal poolel, mingi tühimik vahel. Imelik. Mu mõtted samuti.



Siiani on sel nädal vapustav ilm päevast päeva olnud. Imeline! Ja ma märkasin täna ühes kohas kõndides, et sirel hakkab vaikselt õisi lahti ajama. Veelgi fantastilisem! Sirelid on mu lemmikud.



 Miisu kohtas koera ja läks närvi :D









Viimasel ajal ma lihtsalt armastan pannkoogitamist... What can I say. It's just so.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates