kolmapäev, 15. juuni 2011

Guess what, I'm here!

Ma pole ära surnud ega midagi, lihtsalt mõtlesin, et kirjutan siia alles siis, kui kõik on lahenenud, kuid ei ole ju! Igatahes olen ma enamjaolt tööl. Mulle meeldib, kui vaid kõik laabuks... Ei teagi kohe, mis saab või saama peaks või mida mina tegema peaks...

Eelmisel nädalal olid super kuumad ilmad ja muidugi olin ma siis tööl... Reedel käisin esimest korda ujumas (Riiska järves, kus ma pole kunagi ujumas käinud) ning pühapäeval teist korda (Vanamõisa järves).

Laupäeval, 11.06 käisin Valga linna päevadel ka, huvitav oli, polnud tükk aega Valgaski käinud... Päike kulutas randid ka naha sisse.

See nädal on ilm olnud siiani suht kehv. Laupäeval Tartusse minek. Ja teate, juulis ja augustis on pulma minek.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates