kolmapäev, 22. juuni 2011

Kolmas päev sel nädalal

Juhhuu, vaba päev, aga ikka ma jooksen ringi, toimetusi on palju. Töö juures on endiselt tehnilisi probleeme, kas üldse korda saab ei tea...

Tegelikult tahtsin märku anda sellest, et nädalavahetusel ostsin ühe värvišampooni, lihtsalt katsetuseks, et mida sellised produktid endast üldse kujutavad ja kas on kasu ka. Poeletil on mingisugune uudne toode, mida ma varem näinud pole ja mõtlesin proovida.


Selline see siis oli:
Sisaldab niisutavat aaloe ekstrakti. Kanda pestud ja kergelt rätikuga kuivatatud juustele. Masseerida rikkaliku vahu tekkimiseni.

Jaa, seda vahtu oli tõepoolest rikkalikult. Ma ütleks, et väga palju. Ja ma ausalt ei tea, kas miski mõjus ka, kuna ma üritasin võimalikult palju siis seda värvi välja loputada, kuid mingi värvierinevus on siiski olemas juustes, kuid mitte nii märgatav. Ja nagunii pidavat see välja kuluma 4-8 pesuga.




Nii ja täna õhtul on Tartusse minek. Linnas natuke niisama käimist ja hiljem Smilersile, üritan vähemalt seda saavutada, kuna ei tea täpset ajakava. Pühad on ukse ees!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates