kolmapäev, 29. juuni 2011

Mis mõttes, ah?

Mis mõttes siis???????? Sada küsimärki paneks siia....................... Olen hetkel nii kuradi vihane, et ei tea kohe, mis ära teeks. See olukord on lihtsalt naeruväärselt muutunud kannatamatuks vihaks. Ma ei saa ise ka hetkel lausete kooslusest aru, aga noo, mis sa ikka teed.
Ennist väljas olles ja oma vaba päeva, mõnusat sooja ja päikeslit päeva, nautides mõtlesin, et kuidas ma ikka armastan suve, kevadet ka muidugi, sest siis on kõik roheline ja ilus. Kestaks see igavesti! Ma oleks nii rahul. Endamisi mõtlesin õuest istudes ka, et viimaks hakkab kõik paremaks minema, täna toodi tähtsad paberid ju kärmelt, muidu ootasime neid ikka päris kaua, kaua, kuid eilne pani asjad paika. Aga, aga siis jõuti helistada ja taaskord "rõõmustava" teatega päev tuksi keerata. Mõistan küll probleemi tõsidust, kuid kaua pean ma teiste pärast jooksma?? Jooksku keegi teine ka vahelduseks!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates