reede, 29. juuli 2011

Avastus missugune!!

Hehee, mis ma avastasin... Tegelikult pole see miskit suurt, midagi sellist, milleks te valmis olete.. See pole üldse see, mida ootate.

Esmalt see jutt, et... Jah, aeg-ajalt on mul siiski midagi hingel, mis vajab pääsu mu seest väljapoole! Isegi, kui teiste jaoks on need mõtted nõnda tühised, minu jaoks ei iial! See on mu vajadus, rääkida südamelt kõik või kui mitte kõik, siis poolgi sellest.
... Niisiis, see suur, et eile ringi uitades Interneti avarustes ja uuride-puurides paari blogi... Jäin paaril korral mõtlema, et küll mõnel on ikka vedanud! Kõik asjad olemas, mis hing ihkab, absoluutselt kõik... Praktilised asjad muideks, riided, hooldusvahendid, ehted jms. Ja selline priiskamise võimalus on justkui iga päevaselt võimalik! Mis moodi? :O Mul tekib alati sellistel puhkudel ahastus, kuna minul küll pole kunagi sellist võimalust olnud, et käin kuskil poodides iga päev ja kraban endale aga kõike seda, mida saab, laskmata end häirida hinnasiltidest.. Nii ma ei saaks, pole saanud kunagi.

AGA tegelikult, ma olen õnnelik inimene JA ma küll tegin selle avastuse eile öösel (õigupoolest, täna varahommikul), no teada asi, öösiti on mul alati aega sellistele teistsugustele asjadele mõelda, kuid jah, ma olen õnnelik inimene! Mis sest, et probleeme on ka omajagu, mis vajavad lahendamist... Kuid mul on kõik olemas, mida mu HING vajab! Südamesoojus, armastus, hellus... Mul tulevad praegu pisaradki silmanurka! Mul on oma kodu, oma koht, kus olla... Mul on mu imearmas kiisu-miisu... Mul on kõik vajalikud praktilised asjad olemas, mõnda on isegi ülearu palju... Aga kõige tähtsamad on inimesed mu ümber, eelkõige TEMA, kes on andnud mulle kõik! Aitäh!!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates