reede, 29. juuli 2011

Minu pudipadi...

Leidsin, et võiks teha pilti oma olemasolevatest produktidest.

 Juuksehooldusvahendid

Esmalt olgu öeldud, et ma olen aastaid põhiliselt kasutanud Head & Shoulders'i šampoone ja ma ei tea miks... Kuid nüüd olen hakanud proovima/testima üha erinevaid šampoone

1. Elvital volume collagene šampoon, mis lubab lisada kohevust ja volüümi.
Tundub, et midagi see isegi teeb juustega.. Ainus asi, mis mind häirib on see juukselakki meenutav lõhn.
2.Gliss Kur oil nutrive juustesse jäetav palsam, mis on oma lõhna poolest nii imeline ja mulle väga meeldib! Muudab juuksed hästi kammitavaks.
3.Dove intense repair šampoon, mida ma pole kunagi kasutanud, kuid peagi saab proovida. Tundub paljulubav!
4.Garnier avokaadi ja sheavõiga palsam, mida pole samuti eelnevalt kasutanud, kuid samalaadne Garnieri šampoon ja palsam aaloega olid imelised mu juuste vastu!
5.Avonist tellitud Advance Techniques color protection palsam, mida saab kohe-kohe testitud...Julgesin tellida selle, kuna olen eelnevalt kasutanud Advance Techniques CelloShine treatment palsamit, mida ma lihtsalt armastasin, kuid mida enam ei müüda Avonis.
6.Olive Line oliiviõli ja aaloe šampoon, mida ma kasutasin paar kuud, nüüd on veel natuke pudelipõhjas. Esialgsel kasutamisel olid väga meeldivad tulemused, aga võib-olla aitas kaasa ka Garnieri aaloe palsam. Üleüldse on aaloe ja oliiviõli juustele väga hea. 


Nähooldustooted
1.Eveline s.o.s pure control näopesugeel, mis peale pesu pinguldab nahka ning kuivatab liigse rasu. Midagi erilist rääkida ei oska sellest. Pesugeel, mis puhastab nahka.
2.Eveline Beauty Derm Pure & Fresh näopesugeel, mille hiljuti ostsin ja mis peale eelnevalt nimetatud pesugeeli kasutusse läheb.
3.Puhta Looduse õunaekstrakti ja piimavalkudega näotoonik, mille lõhn mulle väga meeldib ja mis peamine, see on alkoholivaba ja teeb oma tööd hästi.
4.Puhta Looduse saialillega rahustav puhastuspiim. Ilmselgelt on näha, et toonik meeldib mulle rohkem ja muud ma öelda ei oska.
5. Puhta Looduse meremuda kontsentraadiga, sojaõliga, pantenooliga ja e-vitamiiniga niisutav toitemask. Muda on ju näonahal väga hea. Peale maskitamist tundub nahk pinguldatud ja puhtam.
6.Mjukt & Skönt maasikaekstraktiga näokoorija, mille lõhn on i-m-e-l-i-n-e!  Näol hoides tekib tahtmine see ära limpsida! Super hea asi!

Kehahooldus
1.Pure Dead Sea kookospähkli ja vanilli kehapiim, mille lõhn on samuti vapustav! Muudab naha mõnusalt pehmeks.
2.Fa Silk & Magnolia dušigeel on mu lemmik, kuna selle lõhn on liiga hea. Fa on üldse mu lemmik dušigeelide tootja.
3.Dove visible care renewing dušigeel, mille sain Pärnu rannas, kus seda jagati.










Kokkuvõtteks võin öelda, et ega need tooted mingid vau-efektika pole, kuid saavad oma tööga suurepäraselt hakkama.

2 kommentaari:

Yvo ütles ...

haha. kas tead, ma ostsin ka omale täna Dove intense Repair palsami. See mul... viies. :D
Shampoone isegi aint kolm?? (mäletasin, et nagu rohkem)
ja juustessejäetavaid palsameid ma parem lugema ei hakka:D maske on kolm.
haha. peaks vist homme uue palsami järgi minema?:D

Ka ütles ...

IRW :D:D:D Sa oled ju puhta kollekstionäär!!

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates