kolmapäev, 6. juuli 2011

Mis saab siis, kui midagi ei saa?

Eile oli tööl "mõnusalt" igav päev, no, nõnda igav, et meil sõitis katus korralikult ära! Nii palju nalja sai, et pisarad olid väljas, ikka korralikult kammis ära :D. No, mis sa teed! Palav ka ju.
Üldiselt jah, pühapäevast kuni tänaseni olen tööl, siis 2 vaba ja siis ma ei teagi :D Suht sassis on hetkel kõik.
Aga, aga nii... Appi, mis päevad vahele on jäänud? Ma ei teagi... Igatahes, tänu sellele, et soetasin endale vahepeal jalgratta olen sõitmas käinud, kui vabad päevad olnud on ja päris mitu kilomeetrit kohe.
Reedel (01.07.2011) oli tegemist siis sellega, et oli vaja end ilusaks teha, pulma minna!! Mulle nii väga meeldisid need pulmad või oli siis asi neis armsais paaris :D Ma ei tea.

Nüüd siis mõned pulmapäeva pildid ;)





















Ilmselgelt on mul liiga palju pilte ja kõiki siia ometigi ei pane! :)

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates