pühapäev, 31. juuli 2011

Pihtimuste pihtimus.. I guess?

Olen märganud enda ümber seda tohutu suurt muutust. Millal see algas? Kas üle-eelmine aasta või üleüle-eelmine aasta? Millalgi igatahes sai see alguse, nii tasa ja targu, mis nüüdseks on paisunud nii suureks, et võimatu tähelepanuta jätta, missugune buum-beebibuum!!!
Esiteks, mul pole selle vastu absoluutselt mitte kui midagi, ausõna! Aga vaid senimaani, kuni teised hakkavad minu juuresolekul lagedale tulema jutuga, et oh, millal siis teil laps tulemas on ja hakake siis kiirelt tegutsema jne... Grrr, ma ei kannata seda üldse. Muidugi, ma ei väida, et seda ei juhtu mitte kunagi, kuid ma ei ütleks, et see peab nüüd ilmtingimata kohe juhtuma! Mis sest, et mu eakaaslased on lapse saanud/saamas või minust isegi nooremad... Paneb mõtlema küll, et olen vist ajast maas(?). Praegu ongi vist pop noorelt laps saada... Kas ikka nii noorelt? Nojah, igaüks ise teab, millal valmis on ega väga vanalt ka ei tahaks lapsi saada... Aga mis seal siis ikka, iga asi omal ajal ja just siis, kui endal ise selleks soov, mitte teiste utsituste tõttu! Miks teistel minu lapsega/lastega nii kiire on? Naljakas!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates