esmaspäev, 11. juuli 2011

We're in Hell!!


Me oleme hetkel, ja ma räägin meist, sest ma pole selles üksi, sõna otseses mõttes, me oleme PÕRGUS! Kõik on nii metsas (heameelege kasutaks teravamaid sõnu, kuid ei, igaks juhuks). Üleüleeile oli suur pettumus, üleeile oli see pettumus asendunud vihaga, eile kurbusega ning täna vastikusega.
Veel lisaks, et inimesed on tõeliselt isekad ning mina ka ei õpi kunagi oma vigadest. Viga on see, et ma ei tohiks olla teiste vastu hea ja neid aidata, sest see unustatakse, mõeldakse viimaks vaid endale ning siis on unustatud, kes sind aitas, kes on su sõbrad ja nii edasi. Suhteliselt masendav. Nii, et pole vaja kurta, kui ma pole enam nii hea... Sest mul on kõrini teiste ülbusest!!!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates