pühapäev, 21. august 2011

Home, sweet home?


Kuulen pidevalt, ja eriti nüüd viimasel ajal, inimesi ohkamas, et väikestes linnades või veel hullem, üldse Eestis, pole midagi teha, pole tööd, pole normaalset elu.
Kas see ka on nii? Ma vastan siis jah. Esiteks rabelevad inimesed miinimumpalkadel (kuigi parem, kui mitte midagi), teiseks on tõepoolest välismaal palganumbrid kõrgemad (aga kas seal pole elu ka tunduvalt kallim?).
Ma muidugi lahkuksin, kui teaksin kindlalt, et kuskil mujal on parem. Öeldakse ju ka, et seal on parem, kus meid pole. Hmm, seega, kui ma läheksin kuskile mujale, siis peagi pole seal enam nii hea, kui enne tundus? Igatahes, minu jaoks polegi tegelikult nii lihtne selles kohast, kus ma praegu olen, lahkuda, sest siin on mu kodu, mu kõik.
Teiseks, et kuskile mujale kolida, peab esmalt selleks kolimiseks leidma piisava põhjuse, töö vms. Seejärel on vaja leida uus elupaik. Aga välismaale minnes, pole kõik nii lihtne, võõras keskkond ja võõras süsteem. Kas sellega tuleks toime, kui pole kedagi, kellelt abi paluda?
Ma leian, et igaljuhul on alati parem ju põgeneda, kuid see pole alati lahendus. Et elus edasi jõuda, tuleb end kehtestada ja vaeva näha.







0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates