kolmapäev, 31. august 2011

Ja suvest saab sügis

This is so f-ing unbelievable... Suvi on läbi või siiski mitte... Koolilaste mõistes küll jah, aga sügis algab alles, um, 23. september. 3 kuud on möödas ning kuhu see kõik siis kadus? Eesti suvi on ikka............. Lühike. Arvestades asjaolu, et talv on lihtsalt nii meeletult pikk, et suvi kahvatub selle kõrval. Ma pole ju talvituja tüüpi! Issand appi! Ei! Mul on praegugi juba külm ja ma tahaks maja kütta :( Ja noh, mu nina ajab mind hulluks. Ühesõnaga, ma sain juba külma, mis siis, et ma nii ilusti end välja minnes sisse pakin.

Ja siis saab sügisest talv. Aga õnneks on sügis veel talutav, kuigi vihmahooge on palju. Siiski, lume ja jääga on hullem ja tuisuga ja miinustega ja oh õudust!

Ja edu Teile, kallid koolilapsed! Olge tublid ja ärge jumala pärast poppi tehke ning koguge hästi usinalt tarkusi, seda läheb kohe KINDLASTI tulevikus vaja! :D

Vahelduseks siis... Sellist juttu ka Teile.

Edu!






0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates