pühapäev, 14. august 2011

Kui tahad aega surnuks lüüa, miks mitte proovida seda surnuks töötada

 Üks päev ta ütles, et ära tööta selleks, et raha teenida. Milleks siis teised üldse tööl käivad? Elu tahab elamist, mitte miski pole tasuta ning kõik aina kallineb. Ja ma kordan, realist nagu ma olen, endiselt veel, me ei saaks kunagi elada ainult õhust ja armastusest, kuigi vahva oleks. Mulle isegi meeldiks see, kui ma ei peaks muretsema rahalise seisu pärast. Ei tea kas olen seda varasemalt juba maininud, kuid ma vihkan raha, see muudab kõik nii keeruliseks, ka suhted, igasugused suhted.


 Armastus kasvab ajaga, iga päevaga suuremaks tundeks. See kasvab koos meiega, andes meile õnne ja rõõmu, mida jagada ühisel teel.
Mu süda on seal, kus on mu kodu, kuna mu armastatu on seal ja mu kodu ongi seal, kus ta mind ootab. Ma olen alati seal, kus on tema. Kui peabki lahkuma, lähme koos, mitte kunagi üksi.







0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates