kolmapäev, 3. august 2011

Miks ma juuksuris ei käi?


Käisin täna juuksuris... Tegelikult ma üritan käia korra aastas seal, ei näe rohkem vajadust juuksuri külastusel. Mul tekkis järjekordselt kihk muuta oma kuldpruunid juuksed... blondi-triibuliseks! Pole see miski suur muutus, sest mitmeid aastaid saigi ainult triibutamas käidud ja vaid paaril viimasel aastal olen eelistanud ühetoonilist värvi.

Aga miks ma ei käi eriti tihti juuksuris? Esiteks, minu puhul on see tõepoolest esimene aspekt, mulle ei meeldi seal käia! Päris tõsiselt. Ma ei kannata seda mõttetut istumist, ootamist, aega, mil keegi kakub mu juukseid. Juuksuritoolis olles mõtlen pidevalt, et kuna see ja see tegevus lõpeb... Selleks on nii palju aega kulunud, veel umbes nii palju jäänud, tahaks koju! Lahkudes ohkan alati kergendatult, taaskord see hullumaja läbi!
Ja teiseks on ilmneund rahaline pool, mul polekski võimalik käia aastas 5 korda juuksuris. Mu juuksed liigitatakse veel pikkade juuste alla, mille puhul on juuksuritel võimalus natuke rohkem raha sisse nõuda. Ja muidugi, peale eurole üle minekut, tõusid osutatavate teenuste hinnad, kohutav!

Ja ma olin täna enda jaoks täiesti uue juuksuri juures... Mõnes mõttes, ta on selline nagu minule sobiks, ei uimerda, teeb oma tööd kiirelt, aga äkki liiga kiirelt, kvaliteedile rõhku panemata. Aga ma ei saa öelda, et ma poleks tulemusega hetkel rahul. Samas mu jaoks oli imelik, et ta üldse ei uurinud ega vesi kuum pole, sama fööni kohta, ega ta kammides haiget teinud jms... Tavaliselt on ikka huvi tuntud :D

2 kommentaari:

Yvonn ütles ...

Vb ta lissalt nii kaua töötand juba sel alal. Mulle meeldis, et ta loputas juukseid jaheda veega. Kartsin küll, et soojaga, aga näed...:)

Ka ütles ...

Mul oli küll selline kuumapoolsem :D Ma isegi ei armasta kuuma veega pesta :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates