neljapäev, 11. august 2011

Those words been haunting me

Kui hüppad Sina, hüppan ka mina.

Pole eales keegi mind veel köitnud nii nagu sina teed. Üksi olles mõistsin ja tean, sind ainult vajan ma. Su kõrval kaovad kõik hirmud ja tundub, et nii jääks see kestma meil alati.

Kuigi väga vajan und, vaid Sinust mõelda suudan. Mul meenub vaid Su suudlus kuum, mis pööraseks mind muudab.

Ei pea ütlema sulle, sind armastan ma. Ennast usalda mulle, mind tunned sa. Ei pea ütlema sulle, sind armastan ma. Tundeid mu silmadest loed.

Mu kuumad sosinad, su jääkülmad käed, see on see armastus, mis unelmaid toidab.

Sul on maailma kõige vägevam relv. Ei saa Su vastu, mulle meeldib see. Olen kõigeks valmis, palun piina mind veel. Ära anna armu, ole pealegi julm, sest see mis Sa teed on kõige magusam surm.
Ma ei tea miks ei saa lahti siiani Sinust ma. Igakord rooman tagasi, et ma saaksin Sind maitsta ja kasta keelt, et ma saaksin Su lõhna tunda veel. Ma ei tea mis must saab mis variant mul on. Igakord sõidad Sa minust üle kui rong. Igakord kui Sa kaod jään Sust seisma üksi keset tühja teed.

Ma ei tea, mis see on, mis teeb võitmatuks sind. Kas sa tead, mis ma tunnen, kui sa puudutad mind? Iga kord, kui sind vaatan, miski süttib mu sees. Tahan tuhaks põleda su ees.

Sa omad kummalist võimu mu üle. Tegelikult tean ju miks see on nii. Mind kisub Sinu poole.

Armastust ei vaja ma, et selles pettuda.

Sa oled kingitus ja loobuda ei saa kõigest, mis on nõnda hea.

Kaotada või võita pole rohkem midagi, sest vastu panna sulle ma ei suudaks niikuinii. Tuhat sädet on mu sees. Ja kui ühest neist saab leek, unustades valu, ma hoian sind ja palun:
vii mind enda juurde täna mööda salajasi teid. Võta kasuta mind ära. Ära oota vastuseid. Seisan alasti su ette. Rebin ennast ribadeks. Seda kõike ainult unustamiseks.

Sinuta ei suuda minutitki olla. Nii Su silmadesse sügavamale vajun ma. Sa teed mind nõrgaks. Sa teed mind katki. Ma andsin sõrme, sa võtsid terve käe.

Las ma natukene proovin segi ajada su pea..


2 kommentaari:

Yvonn ütles ...

Ütlemata head nopped:)

Ka ütles ...

No seda kindlasti :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates