reede, 16. september 2011

In my dreams...

Täna nägin unes....
Ma olin toidupoes, oma sõbrannaga, kes oli kassas raha maksmas ning... Ta võttis 500 Eesti krooni ja asetas selle letile, mille peale talle öeldi, et meil kehtib juba ammu euro. Tema aga vastas, et pole sellest küll midagi kuulnud ja tal on neid asju vaja saada, mis müüja oli juba läbi löönud. Ja ma ei tea mis sest sai... Kuna ma hakkasin enda taskust raha otsima... Mul oli taskus 500-ne euro rahatäht, mis oli katki, ribadeks... Mis asja? Ma sattusin paanikasse, et ... See on ju Eesti raha üle 7000 krooni ju!! Mõtlesin igasugu asju, kuidas seda parandada, kuid mõtlesin, et kui selle lihtsalt kokku teibin ja poodi lähen, siis lastakse see rahatäht rahakontrollijast läbi ning ilmselgelt ei läheks mu 500-ne läbi....

Ma ei saanud üldse sellest unenäost aru...

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates