laupäev, 10. september 2011

Kui ma suureks saan, siis...

On ju nii hea, kui tead täpselt, mida suurena teha tahad. Kindel soov ja siht on silme ees.
Ja kui see puudub? Või kadus kunagi mingil põhjusel kuskile ära?

Mis Te arvate kelleks ma saadan tahtsin, kui käisin alles esimeses klassis?? Printsessiks? Ei. Hambaarstiks? Ei.Näitlejaks? No, peaaegu, aga ei. Lauljaks? No, eks ikka!! Jah... Ilusad unistused, ilusad roosad ning naiivsed soovunelmad, mis purunesid. Esmalt sel põhjusel, et sai kindlaks tehtud, et mul puudub lauluhääl, viisitunnetus. Oeh... Ja teine põhjus... Mul on ju lavahirm! Ma ei ihka üldse olla tähelepanu keskpunktis, ükskõik mis olukorras. Eelistan olla rahulikult.

Aga mis siis edasi?
Matsin selle unistuse kuskile sügavikku ja elasin edasi... Aga kirjutada ma ju armastasin siiski. See on alati olnud, harrastus, mu kirg. Ainult see läbi ma elan, elan endast väljapoole. Niisiis olen ma alati sahtlisse kirjutanud.

Kunagi tekkis huvi õigusteaduse vastu, no nii enne keskkooli teadsin, et võiks seda õppima minna. Aga, aga... Ma matsin sellegi soovi maha mingil põhjusel... Ilmselt sel põhjusel, et võimatu on sisse saada, aga kusjuures suhteliselt karm konkurents on küll, tõepoolest!

Ja aga nüüd ma tean, mida ma teha tahan... Ma armastan kirjutamist ja mulle meeldivad seadused. Kirjutamine on mulle alati südamelähedane olnud, sest sõnad tähendavad minu jaoks palju. Ja seadused.. Ma ei oska seda seletada, aga ükskõik kus ma pean läbima õigusteaduse tunni.. Appike, kui huvitav! Siiski, selle tunni muudab põnevaks õpetaja ning oskus, kuidas ta seda kõike edasi annab, põhjendab, toob näiteid.

Niisiis, ma tean, mida ma elult tahan, aga sinna jõudmiseks... See on üks paganama karm ja keeruline teekond! Aga mille nimel me elame? Eks ikka unistuste täitumise nimel, millegi nimel, mis muudab meie elu tähendusrikkamaks. Siht ja tee, mille poole püüelda.

2 kommentaari:

Yvana ütles ...

aww.. kas sa tead, et mina kirjutasin oma esimese täispika raamatu ilmselt teises klassis? minu eluunistus on olnud saada kirjanikuks, aga... eks ma veel püüdlen sinna poole:D ja ma ei saa aru, milleks me peame oma unistustest loobuma, et siis hiljem neid uuesti taga ajama hakata?

Ka ütles ...

Ma arvan, et seetõttu, et me õpiksime neid väärtustama, aru saamaks, mida me tegelikult tahame...

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates