pühapäev, 18. september 2011

Oh, kaunis hetk, oh viibi veel!

Mulle ei meeldi see, et... Homme on esmaspäev, tööpäev, JÄLLE... Nädalavahetus läheb kogu aeg nii kiiresti mööda.
See on see tööinimese elu- nädalavahetus jääb tegevusteks, mida nädala sees lihtsalt ei jõua teha ning õnneks olen ma saanud teha kõike seda, mida sellesse nädalavahetusse plaanisin. Seega, väga teguderohke laupäev-pühapäev.

Oh, kuis sooviks ma, et oleks edukas see kõik, mille jaoks ma praegu nii kurja vaeva näen... Harjutamine teeb meistriks. Ja ma siiralt loodan ka sellele, et... Keegi annaks kord juba mulle kasvõi selle ühe, kasvõi ühe pisikesegi, võimaluse. Asi seegi, ma annaks kõik, et saaksin selle võimaluse, et edasi liikuda...

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates