reede, 2. september 2011

Sa ei tea, mis köitis mu meeli toona...

See oli päris mitu aastat tagasi, kui see kõik algas. Ja millest? Ma tõesti ei tea. Sain maitse suhu ega suutnud enam vastu panna, loobuda, ma olin sõltuvuses. Tootalne sõltlane. Nii uskumatu, kui see ka poleks.

See oli lihtsalt imeline nauding, iga korraga muutus kogu elamus aina paremaks ning ma tahtsin pidevalt juurde. Ja ma saingi, sest selleks oli väga ideaalne võimalus. Muudkui ahnitsesin seda kõike endale sisse. Miski ei tundunud parem, kui see- kohuke. Jah, täpselt nii, ma olin täiesti sõltuvuse kohukestest, ma armastasin neid, sõin nii palju, kui sain. Fantastiline! Mmmm.... Kohukeste hulluse poolest teatakse mind päris palju, see oli lausa mu iseloomustusõna. Ütlesid kohuke ja kohe tulin mina meelde või siis vastupidi. Sellist teist lihtsalt polnud. Ja see hullus kestis kenasti ikka paar aastat, kuniks... Mul sai ilmselt lihtsalt isu täis. Mul oli see võimalus, et kohukesed olid omast käest tasuta kogu aeg võtta. Tutvused või nii. Ja nüüd? Ma ei söö kohukesi, kuid ma ei saaks öelda, et absoluutselt ei söö, on jäänud vaid üks kohuke, mida söön- karamelli täidisega. Ma ei kannata palja kohupiima maitset. Mulle ei meeldi see enam. Miski on muutunud.

Ja sellepärast imestavad paljud, kuuldes, et ma ei söögi kohukesi, et kuidas see siis võimalik on... Uskumatu, eks? Tjah, nii see paraku on. See aeg on täis, see osa mu elust möödus. Aga see teine, noo, see teine... See ei kao vist niipea. Tahaks loota, sest tegelikult ka, see on nii imeline... Mu rohelise värvi hullus. Laimi roheline, neoonroheline, kuidas iganes. See on siis see teine fakt, mida minust teatakse. I'm so totally in green!


3 kommentaari:

-Maria- ütles ...

Mul on lemmikuks šartröös (chartreuse). See on värv kollase ja rohelise vahel. Lisaks see sõna kõlab hästi, kas pole? :)

Edu kirjutamisel!

Ka ütles ...

Mm, huvitav jaa :)

Yvana ütles ...

oih, sinu rohelisehullust ma tean:P minupuhul oleks selleks värviks oliiviroheline:) minu hullustest, siis... viimaselajal on kõik punane olnud:D aga olen sellestki juba välja kasvamas. Kuid ilmselt üks asi, millest ma välja ei kasva kunagi on kontsad ja soovitatavalt 10-12cm kõrgused, isegi, kui ma neid ei kanna:P

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates