reede, 23. september 2011

Selleks, kes olen mina praegu, ei saa Sina ealeski...

Ja mis sest, et mu elu on elatud nõnda keeruliseks... Nüüd ma tean, et ma pole sellises olukorras üksi. Ja me kõik, kes oleme sellises täbaras seisus, me teame, et oleme selles kõiges ise vastutavad ning seda ei pea pidevalt meelde tuletama! Mõningad asjad nõuavad liigagi suuri ohverdusi...

Olle selles punktis, kus mu mõistus kaotab peagi viimse kaine mõtlemise... Jah, on raske, aga mingil määral ma suudan seda võtta nii iseenesest mõistetavalt, sest... Läheb nii nagu läheb, juhtub see, mis juhtuma peab. Nagu kunagi öeldud, iga asi siin ilmas juhtub kindla põhjusega. Sest tõesõna, kui ma poleks teinud neid teatud otsuseid, mida hiljuti teinud olen, poleks ma hetkel siin kuhu olen tänu sellele jõudnud... Näiteks, kui ma oleks sel suvel ühe otsuse teinud vastupidiselt, poleks ma kohanud neid inimesi, keda nüüd tean... Ja nad mängivad mu elus hetkel olulist rolli. Võib-olla oleks siis kõik teisiti läinud ja ma tean, et muidugi oleks! Ma teeksin hetkel hoopis teisi asju või siis ei teeks ka... Kes teab. Aga ma oleks nii paljust ilma jäänud, see kõik lihtsalt pidi nii minema.. Ilmselt on mu elu hetkel sellises faasis.... Pean natuke aega varuma, tagasi vaatam ja mõistma, miks need märgid on mu tee siiani juhatanud... Ja mis saab edasi? Kuhu minna ja mida teha? Kuidas seda kõike teha?

Ja teine oluline asi... Ma olen olnud nii naiivne.. Või...Pime... Või... No, samas on igati mõistetav, et sellises olukorras olevad inimesed tunnevad, et ainult nendega on nii halvasti läinud... Nii ka mina. Mu elu pole olnud mee lakkumine, oo, EI, mitte mingil juhul. Sellel ei peatu ka pikemalt, sest... MINU lugu on liiga pikk, et seda kõigile rääkida ja ma leian, et paljud ei mõistaks seda... Ja see toob mulle hetkelgi pisara silma, kui sellele ajale tagasi mõelda, kuid nüüd on õnneks kõik teisiti... Kõik on laabunud, paremuse poole liikunud... Kuidagi rabelesin sellest välja ning näen asju nüüd hoopis teises valguses... Ja ma püüan seda halba unustada ja keskenduda olevikule, oma tulevikule ja hoida häid suhteid... Ning vahel leian end mõtlemast, et äkki... No, kindel on see, et milleski ei saa vaid üks osapool süüdi olla.... Kindlasti oli toona ka midagi, mida ma ise valesti tegin.. Kuid ma ei saa seda iial teada, mis täpselt... Nüüd olen sellest lihtsalt välja kasvanud ja elan oma elu nii hästi, kui oskan. Kuigi, jah, paljud mineviku sündmused annavad tunda praeguses elus, sest see kõik jääb alati minuga, jääb minusse elama. Ja oh, ma kujutasin ka alati ette, et kellelgi teisel ei lähe nagunii NII halvasti kui mul, ent siiski... Siiski, on teisigi halva ebaõnnega inimesi mu ümber, kuid ma ei teadnud ju seda... Samamoodi nagu  teised ei tea minugi puhul ja ei peagi teadma... Kuidas ma seda nüüd seletan? Toon näite: paar kuud tagasi oli mul ühe tuttavaga ebameeldiv olukord. Tema käitub inimestega vahel üsna jämedalt, elab end nagu teiste peal välja mõneti, kuna tal on olnud mingeid raskeid hetki minevikus... Ja tema ju ei tea, et ka mul on olnud mingi keeruline elu.
Asi on selles, et sellised halvad juhtumid muudavad inimesed kuidagi ülbeks. Mitte halvas mõttes. Okei, mõneti on see halb, kuid ma leian, et teisalt on see hea omadus, kuna ei lasta endale pähe istuda. Täpselt nii ongi... Sest kunagi lasin ma ka endale öelda kõike, mida sülg suhu tõi, kuid enam mitte. Ma lihtsalt ei lase, sest ka mina olen inimene ega ma pea kõike taluma.
Ühesõnaga see ebameeldiv olukord nägi välja selline, et me kaks natuke riidlesime teineteise kallal ning kumbki ei kavatsenudki järgi anda..
Ja ma ei tea kas kellelegi see jutt arusaadav on, kõik on nii...emotsionaalselt kirjutatud, kuid... Ma tahtsin öelda... Nüüd ma tean, ma pole ainuke, ma pole üksi... Nüüdseks olen kuulnud palju kohutavamaid juhtumeid, kui mul endal ja ma tänan õnne, et ma pole midagi sellist pidanud kannatama.

Aga üht ma ütlen... Ma olen muidu üsnagi tolerantne, siiski veevalaja... Ja ma isegi mitte ei püüa, vaid tõesõna, ma mõistangi inimesi, ma suudan end panna teiste olukorda.. Kui keegi käitub mingis olukorras kuidagi erikummaliselt, ebameeldivalt, mõtlen alati, mis võiks selle põhjus olla... KUID mitte mingil juhul ei taha ma mõista neid inimesi, kes mind mõista ei püüagi!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates