neljapäev, 15. september 2011

Töö, töö ja töö.. Oh, ja kool ka!

Ma ei jõua, ma olen väsinud... 9,5 tundi 2x nädalas + muud toimetused kodus... Hinga, hinga, hinga ometi... Aga tänu sellele tohutule tambile lendavad päevad küll tohutu kiirusega, et ma ei jõua varsti öelda  "reede", kui see juba käes on...

Kõige hullem on aga see, et ma pean kuidagi organiseerima aega nii, et ma töötunde ei kaotaks, aga ilmselt on see lootusetu üritus, millalgi lihtsalt pole see enam võimalik... Ja mis tulevik toob seesuguses sasipuntras, ma ausalt ei tea ja ei tahagi teada, ma parem valmistun halvimaks, siis ei pea ma pärast palju seda kõike kahetsema.

Ja seda tahtsin ka lisada, et üks päev, kunagi, peagi, millalgi, üks kord, ma jõuan sinna, kuhu ma tõesti tahan jõuda. Ma küll ei tea, milleks ma pean valmistuma ja kuidas ma seda kõike teen, kuid kuidagi peab see lihtsalt teoks saama. Mõistagi, jah, midagi lihtsalt ei toimu siin, kuid... Ma teen selleks juba praegu vajalikke samme, sest kunagi ju ometi peab olema ka see minu aeg, minu tipphetk, minu...

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates