esmaspäev, 24. oktoober 2011

Heihoo, esmaspäev uus!

Oeh, mis kummaline päev. Ma olin täna tööl tuhat korda väsinum, kui eelmisel nädalal, mil pidin mitu päeva järjest väga vara tõusma ja 10h tööd tegema.

Ja mul saab endiselt "nalja".. Et jah.. Mis ma oskan öelda, kui mulle ikka keegi poetab üle huuli, et ole selle inimesega ettevaatlik ja vali, mida räägid.. Täitsa hirm tuleb juba peale selle inimsoo suhtes... Või siiski õigemini kehtib see tõde, et kedagi peale iseenda ei saa, ei tohi, usaldada.

Vahel ma lihtsalt sooviksin, et mind poleks selles maailmas! Vahel tundub see kõik nii vale. Kas ma üldse olen õiges kohas? Õiges maailmas, ajastus, kehas???
Aga ometigi, mingi põhjus on sellel, miks ma olen just nüüd ja praegu siin. Aga mis? Kas ma leian sellele kunagi vastuse? Sest... Mida see elu mulle siia pakkunud on? Mu teel on olnud rohkelt takistusi, oh, ja kui raskeid veel! On see selleks vajalik, et minust saaks siis niivõrd tugev inimene, et vastu panna absoluutselt kõigele? On öeldud ju, et inimese õlule ei panda rohkem, kui ta kanda suudab.. Kas ma aga suudan selle raskuse all kaua vastu pidada? Kas selline on mu elu saatus? Mis on selle kõige eesmärk? Mille jaoks on see kõik vajalik?  Kas mul polegi õigust päikselisemale poolele ses elus? Kogu aeg käib üks pidev olelusvõitlus, tõestamine, vastupidamine...

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates