kolmapäev, 5. oktoober 2011

Iga päev kui ellujäämiskursus

Vot, nii ongi!

Ja mina veel arvasin, et käin tööl, aga tegelikult sattusin ma lasteaeda. Mulle tulevad meelde varased kooliajad, mil alailma kellestki taga räägiti ja kellelegi mingi jama kokku keerati, lihtsalt nii muuseas, kuna endal on muidu igav.

Aga üldiselt ei aja vähe närvi või, kui eeldatavasti sellises kõrges eas peaks ikka omajagu tarkust ja mõistust olema, kuid millegipärast EI OLE. Kurat küll noh!!!!!!!!!! Ma ei oska muud öelda, mul ei jätku piisavalt sõnu sellise jama jaoks... Inimesed on ikka nii imelikud ja nii haiged!!! Grrh. Ma ei mõista, ma lihtsalt ei mõista seda jama! Ja ma ilmselt ei hakkagi mõistma... Ja mida ma teinud üldse olen? Ausalt öelda, mitte midagi peale raske töö tegemise.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates