kolmapäev, 26. oktoober 2011

Ja nädala selgroog on murtud...

Whupiduu.. No, kuigi see üldse ei tekita minus enam mingit emotsiooni. Iga nädal läheb ühtviisi.
Mul tuli lihtsalt järjekordselt üks masendushetk peale... Sest kalkulatsioone tehes ja infot uurides, läheb palk kõik põhimõtteliselt ludinal minema. Ma polegi 3 kuud palgapäeval midagi muud teha saanud, kui vaid ülekandeid, et sellest kiiresti lahti saada! Ja nii ka uuel korral ei saa endale midagi lubada. Et siis, kuni järgmise korrani!

Keegi võiks mulle päikse alla tuua! Siis oleks mul hea ja soe ja mõnus olla! Ma üldse ei kannata seda külma välja. Praegu pole veel muidugi  nii külm, kuid siiski... Mul on nii külm ja paha olla... Mis ma siis veel suurte miinuskraadidega peale hakkan? Heameelega ei pistaks oma nina üldse teki alt välja.  Oh, oleks vaid kevad ja suvi. Ja siis ilmselt tüdineks ära nii vähesest vaheldusest?

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates