kolmapäev, 12. oktoober 2011

Kui oleks nii ja naa... Ja oleks pole minu sõber

Ilmselt, kui ma oleksin miljonär, käiksin ma hetkel koolis... Miks just miljonär? Sest koolis käimine on kulukas. Muidugi ei ulatu see miljonitesse, kuid siiski siiski, mõte jääb samaks... Ja ma ei oleks hetkel kohas, kus ma olla ei taha. Võib-olla tahaksin, kui see kogu olukord poleks mu jaoks nõnda talumatuks tehtud. Ma ei taha hommikuti ärgatagi, et tööle minna, sest, kes teab, mis uus päev mulle toob....

Ja ma olen kunagi öelnud, et... See maailm, kus me elame on küll keeruline, ent inimene on veelgi keerulisem. Inimese mõistmiseks on vaja sõnaraamatut. Miks ma seda nüüd üles tõstan? Sest ma ei saa aru, mille kuradi pärast peavad küllalt elu näinud ja vanemad inimesed käituma nagu idioodid, nii lapsikult? Ma ei peatu sellel pikemalt, sest ausaltöelda, ma tean, et see ei vii mitte kuskile, see asi jääbki mulle igaveseks mõistatuseks. No, nagu mingi seebikas käib pidevalt....

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates