laupäev, 15. oktoober 2011

Paar olukorda...

Must neljapäev oli see...

Esmalt olukord töölt ära minnes (asi selles, et niimoodi vihjas minust 2x vanem naisterahvas irooniliselt minule, kuigi minusse puutuv pole absoluutselt  tema asi)

Läheme trepist alla, kõige ees on juhtoinas L, tema järel tema praegune paariline M (vahepeal olime L-ga paarilised ning vahel olime ka kõik kolmekesi) ning seejärel mina.
L kõnnib üsna aeglaselt, lausa venivalt. Ilmselt teeb ta seda nimelt, sest puhkeruumis kiiruga oma jope järgi haarates põrnitses ta mind üsna vihaselt. Ta teab, et käin autokoolis ja peale tööd on mul sinna kiirelt vaja ka jõuda!
Nii...
Olukord trepil:
M: Kuule, mine nüüd kiiremini, kiiremini
L: Kus sul kiire on? Autokooli või?
Seda ütles ta üsna irooniliselt ning ilmselgelt oli see suunatud mulle, mitte M-le. Üsna labane käitumine sellise eaka naise poolt.

Ja teine olukord poes, sama päeva õhtul.
Poest lahkudes vaatasin tšekki ning avastasin, et sain 10-ne sendiga petta. Läksin tagasi ning mainisin seda.
Müüja irooniliselt: " Siuke nunnu lugu 10-ne sendi pärast."
Et jah... Mis ma oskan öelda? Mis tähtsust sel on, kas see summa oleks olnud 2 senti, 10 või 1 euro? See on minu raha ja mul on õigus see tagasi nõuda.

Ja üldiselt ma vaatan nüüd alati kohusetruult tšekke, kui kassa juurest ära liigun, kuna ma sain üks kord lausa pea 5 euroga petta, kuid õnneks sain raha tagasi!

Aga nüüd ka kolmas olukord.. Mis leidis aset eile, samuti tööl.
Neljapäevasest olukorrast olin veel üsnagi vihane ning esimesel pausil kasutasin juhust ja läksin L-le ütlema, et kui teine kord midagi öelda on, tulgu mulle otse ütlema, mitte ärgu käitugu kui lasteaialaps. No, see näoilme... See oli vapustav! Tema muidugi ei saanud asjast aru ja ma ei tea mida kõike veel. Olukord läks päris pingeliseks... Reedel valitses tööl täielik sõjatanner...

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates