teisipäev, 25. oktoober 2011

Seal kus on, sinna tuleb juurde!

Äge on see, et ma ei saa hetkel normaalselt kirjutada, kuna mu vasaku käe nimetissõrm on haige. See jäi mul täna kahe rasske plaadi vahele nii hullusti, et võttis vaat et pildigi eest.

Täna oli ka üsna unine päev (ma olen täheldanud, et hetkel on mu parasiitsõnaks "üsna"), kuid juba edukam kui eile. Aga iga päev on üks kellamäng. Nii ja naa palju aega selleni ja tolleni. Töö läbi ja siis kiirelt kooli. Huh.

Aga tahtsin tegelikult seda öelda, et kallid inimesed, hoidke end ülepingetest, stressist, kuna see kõik tõmbab ainult halba ning haigusi ligi. Ma olen hetkel küll omadega suhteliselt täbaras seisus. Vähe sellest, et mulle iga pisiasi ette jääb, on mul nii mõnedki tervisemured külge hakanud ja nii samuti juhtub ka mingeid kummalisi õnnetusi minuga. Oeh... Halb tõmbab ikka halba ligi ja ei näe sellel üldse lõppu. Kui tundub, et mingi probleem hakkab laheneb, tekib sellele otsa kohe ka uus jama. Ja mina ei tea mida see tähendama peaks. Ma üritan oma eluga hakkama  saada ja tavapärases rutiinis jätkata, samas üritan leida midagi kirgastavat oma ellu, et muuta see õnnetu olukord paremaks.

Head õhtut ja head ööd ning hoidke endid!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates