pühapäev, 23. oktoober 2011

Tere mu kallis blogipäevik!

Tere taas!

Millest rääkida?
Mu elu on praegu totaalselt pea peal. Probleeme on ikka omajagu ja need pole üldse tühised, vaid vägagi tõsised mured...

Sellegipoolest üritan leida tasakaalu, näha taas päikes säramas. Huh, eks ta raske ole, aga kuidagi peab end tagant utsitama, et mind täiesti põhja käia.

See nädalavahetus üritasin võimalikult vabalt võtta, kuna töönädal oli üsna pingeline ja raske.

Mis ma siis nädalavahetusel tegin?
Laupäeval käisin korraks laadal... Seejärel natuke õppimist, õhtupoole sauna. Juukseid värvisin ka, lihtsalt ühtlaseks, kuna mul olid blondid triibud sees ja juba üsna välja kasvanud.
Ja täna olin niisama. Käisime mingi aeg ka jalutamas, päris mõnus oli. Samuti katsetasin üht asja:
Täiesti toimiv asi :D Kuid ega see kile ei tule nii perfektselt tõmmates ära, tuleb pigem sektsioonide kaupa. Aga äkki see on vaid harjutamise asi?

Head õhtut Teile nüüd! :)

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates