neljapäev, 27. oktoober 2011

Thank god, tomorrow is Friday!!!

Ma olen väsinud, kuid ma ei soovi magama minna. Ma sooviks, et homme poleks tööpäev! Ma tahaks lihtsalt olla... Puhata ja olla. Niisama. Siiani on kõik kulgenud nii kohutavalt tormiliselt, et mu mõistus ei võta enam midagi kinni. Kohutav. Tööst on kõrini, kuna pidevalt jooksutatakse. See pole üldse normaalne. Nädala pärast saab katseaeg läbi ja eks siis ole näha, mis saab. Või õigemini, mis saama veel hakkab!

Tegelikult oli mul mõttes täna natukene kirjutada põhimõtetest. Oi juudas... Ma olen üks põikpäine põhimõtetes kinni olev inimene. Ja kui minu põhimõtetel tallatakse, siis minugi pärast mingu kõik metsa, sest mul on omad õigused ja ma tean, mis need on! Pagana pihta küll! Ma ei ole kohustatud midagi tegema, mis on mulle vastumeelt või mis pole millegagi vastavuses.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates