kolmapäev, 7. detsember 2011

Eriskummaline kolmapäev

Endiselt superüleväsinud...

Ja seda on ka mu armsad kolleegid, seda on märgata seesugusest sasipuntrast, mis täna päeva lõpus aset leidis... Asjad valesti kokku pandud, valed sildid jms. Oh seda nalja, kui ülemus torisedes ringi käis. Okei, see pole naljakas, kuid... Ise ta ei jälgi ega tunne huvi...

Ja siis ma sain ühe meeldiva telefonikõne ja tänu sellele ma loodan, et teisipäeval sujub kõik hästi.. Peab minema, hoidke kõik tugevasti pöidlaid, sest see on mu jaoks niivõrd oluline! See võiks muuta mu elu, see annaks mulle nii palju juurde, siis oleks ilmselt kõik mu unistused täidetud või siis sammukese lähemal sellele kõige, kõige suuremale soovile. See teisipäev on nii oluline, kuna... Arrgh. Just seda ma olen nii kaua oodanud.. Ma olen nii palju vaeva näinud, olnud sihikindel, uurinud kõike ja jälginud, pidevalt tegelenud asjaga... Ma olen seda nii kaua aega tahtnud! Lihtsalt... Soovin iseendale parimat!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates