reede, 9. detsember 2011

Ma sooviks rääkida oma saatuseingliga. Kiiresti!


Pühendan selle postituse oma meeldivale Saatusele, aga esmalt muud juttu sekka ka...

Minu silmad nägid täna esmakordselt lund. Minu selle aasta esimene lumi.
Et sulab alati, esimene lumi alati...


Ja seegi põrgulik töönädal sai selleks korraks ühele poole... Et siis... Uus on ees ootamas (?) . Who knows what will destiny think about that.

Ausalt ütlen, siis... Ma ei suuda mõelda muust, kui ees ootavast teisipäevast.. Pagana pihta! See on mulle nii oluline lihtsalt.. Hakka või ahastusest nutma. Kas Sa, kallis saatus, võiksid anda mulle selle võimaluse? Laseksid viimaks ka minu ellu päikesepaistet? Seda hurmavat päikest, mis lööks kõik särama, absoluutselt kõik. Ma leian, et olen selle igati ära teeninud. Ma olen selle vääriline, sest olen ju nii kaua oodanud oma võimalust. Ma pole iialgi alla andnud, ikka olen kukkudes end püsti ajanud ning jätkanud võitlust. Ma olen olnud niivõrd järjepidev, et ise ka ei usu. Aga ma olen! Ma hakkan niimoodi veel varsti usklikuks, et paluda omale seda võimalust... Aga kas nüüd oli õige aeg käes, et anda mulle see pisikenegi lootusetera? Ma palun vaid, palun, PALUN, mitte purustada seda õrnalt leegitsevat lootust... Sest siis ma... Ma ei tea mis siis saaks.. Kas on vaja siis saatusel niimoodi inimestega mängida? Või peaks see mulle midagi näitama? Et ma ei tohi lootust kaotada viimse hetkeni ja uskuma iseendasse?

Mul tuli tööl olles meelde lause P.Coelho ühest raamatust.. Ilmselt oli see... "Alkeemik"? Appi, ma ei mäleta...
Tõesti piinlik, aga ma olen neid erinevaid raamatuid nii palju lugenud... Igatahes see lause on selline: "Kui sa midagi tahad, aitab sind selle saavutamisel salamisi kogu Universum." Armas! Sest praegu ma tunnen, et mingil määral vastab see ka tõele. Ma tahan seda, mis mind ees ootab, ma olen seda mitu aastat soovinud, ma olen võidelnud selle nimel ja ma olen pidanud end nii palju kordi tõestama! Ma väärin seda võimalust! Liiga isekas mõelda, veel rohkem välja öelda... Khmm, kirjutada siiski... Kuid.. Miks see tunne siis nii õigena tundub?









0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates