neljapäev, 22. detsember 2011

Hakkama sain.... !

Hakkama sain, I guess. See tähendab, täna sai kuu aega täis päevast, mil hakkasime käima kella 6st poole 5ni tööl. Äge või mis?!?? Kerged unepuudujäägid on... Aga üht ma ütlen, milleski ei saa kindel olla. Mis ajast üldse nn ülemusi uskuda saab? Et siis, järgmise korrani!

Nii äge oli täna ostlemas käia, poed puupüsti jõuluhullustuses inimesi täis. Ostsin ka igasugu jõulukraami kokku ja parem, kui summast ei räägiks. Kõik nii või naa aina kallineb, kuid palgad ei tõuse.. Aah! Kus on see normaalsus...?

Mandariinid, verivorstid, hapukapsas, hapukurk...

Eile tuli telekast mingi reklaam, kus sadas lund ja mille peale ma ütlesin: "Vähemalt telekas sajab lund!"
Jah, et kas meil tulevad sel aastal mustad jõulud? Ega ma ei teagi nüüd, kas see on mu jaoks väga oluline... Ehk on siis valgem... Ja kindlasti on tunduvalt külmem. Ma ei taha külma. Ma kolin siis kuskile soojale maale selleks perioodiks... Tahan palmi alla mahla jooma!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates