teisipäev, 6. detsember 2011

Ööh.. Oota..Täna on ikka teisipäev?

Mul on kõik päevad sassi läinud. Hetkeks arvasin, et kolmapäev on. Mingi aeg arvasin, et alles esmaspäev on. Thank god, et pole alles esmaspäev.. Oh, reede, kullapai, kus sa ometigi viibid??
Tundub, et ma ainult reedete nimel elangi.. Oeh. Aga mis teha... Töö on ära tüütanud.. Õigemini, pigem see, mis seal toimub... See konarlik korraldus... Ööh. Ma ei leia sõnu, et kirjeldada seda ajuvabadust, seda idiootlikku suhtumist...

Tegelikult... Mul käisid täna päkapikud :D Irooniline, ma alles kirjutasin, et mul pole pikka aega päkapikke käinud... Ja nüüd selline üllatus! Hihih, meeldiv üllatus, ootamatu.

Ja kuigi ma peaks magama minema... Kui ma suudan need 3 nädalat kogu aeg kella 5-st ärgata, siis peaksin ma küll mingi preemia saama!... Ühesõnaga, kuigi ma peaks magama minema, ei taha ma seda ühelgi õhtul teps mitte teha. Ma ei tea isegi miks, kuid ma ei taha. Äkki sellepärast, et uus päev jõuab siis liiga ruttu kätte? Ilmselt, I guess so. Ja siis ei saa hommikuti kuidagi sooja teki alt välja ning siis möödub kogu päev justkui udu sees.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates