teisipäev, 27. detsember 2011

Patrick ja Robert ja öäö.. Mis asja?

Veame kihla, et aasta pärast ei mäleta ma ammugi, et mis torm meid nüüd üleeile tabas... Muidugi, see möll on kohutav... Aga vähemalt pole tuul jäine. Väljas on imekombel meeldivalt soe. Yay!

Mõtted liiguvad ses suunas, et mida vana-aastal teha... Kuhu minna, kellega olla? Vot, ei teagi hetkel, kuid tahaks midagi teistsugust teha, midagi põnevat.

Tegelikult on ju teada, mida ma päriselt tahan... Muhaha. Või õigemini, mida ma ei taha!!

Ja mis ma selle kohta ütlesin, et mitte milleski ei saa kindel olla? Mitte milleski ei saa kindel olla!! MITTE MILLESKI. Got it?

Mu uus-aasta lubadus:
EI TEE ENAM MÕTTETULT ÜLETUNDE!

Kirjutan selle endale otsa ette, et keegi tüütama ei tuleks selle küsimusega... Ja hakkan homsest iga päev endale seda korrutama, et üks kordki meelde jääks!

Paremat uut aastat, kordaminekuid ja soovide täitumist!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates