laupäev, 3. detsember 2011

Read my lips

Sellele laulule sattusin täna juhuslikult ning hakkas meeldima... AGA... Sellel on 2 erinevat esitajat? Samal aastal välja antud? Vat, sellest ei saa ma aru... Ja ega ma otsustada ei suuda kumb parem on.


Tänane päev on möödunud... Ma pidin täna lugema uut raamatut... 



Julie Ortoloni triloogia 3. osa... Aga... Mul on olnud täna kohutav peavalu + närvivalu seljas. Peavalust tingituna ei saa hoogsalt midagi teha, kuna see annab tunda.. Ja kõndides on seljas valud tunda... Ühesõnaga... 5 lehekülge suutsin lugeda ning siis leidsin, et peaksin end välja magama raskest töönädalast, kuna ma siiski ärkasin täna üsna vara.

Õhtupoole sai vaadatad filmi "Chloe", mis räägib kahtluste küüsis kannatavast naisest, kes üritab tõestada abikaasa truudusetust ja palkab eskorttüdruku meest võrgutama, pannes sellega tahtmatult ohtu terve oma pere. See on 2009. aasta film ning žanriks on draama/triller.
Mis ma oskan öelda? Huvitav film oli. Kõik, mis näis alguses ilmselge olevat... Polnudki tegelikult nii. Ja see film sai mul arvutisse, kuna selles mängib Amanda Seyfried..



0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates