reede, 2. detsember 2011

Surviving work

Jäin täna mõtlema teemal, millega olen ennegi kokku puutunud...
Nimelt on mulle mulje jäänud, et kuna mul lapsi pole, siis peaksin ma käima igal ajal tööl, sest mul nagu polekski oma elu ega muid kohustusi.

Mingi aeg, kui käisin ühel töövestlusel... Öeldi mulle, et kuna mul lapsi pole, siis saan ju pikemaid tööpäevi teha ja teisi asendada... Mis mõttes nagu? See asjaolu, et mul tõepoolest praegu lapsi pole, tähendab siis nüüd seda, et ma peaksin end tööga tapma ja teiste eest rabama? Kas nii see ongi?
Ma olen ju täpselt samasugune inimene nagu iga teine ja... Noh... Pere muidugi võtab oma osa, kuid... Ka üksikutel inimestel on oma kohustused, hobid, millele sooviks vahel aega pühendada.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates