reede, 30. detsember 2011

Täna on kolmkümmend!

Täna ma tunnen südames, et on tähtis päev... Kuna mu emal on sünnipäev. Palju, palju õnne talle! Ja mul on kuu ja viie päeva pärast sünnipäev, buhuu!

Täna on kolmkümmend, eelviimane päev. So totally weird. Tundub nagu kõik lõpeks, kaoks. Hmm...

Täna ma leidsin, et palk on mõttetult väike... Selleks, et lubada endale mõnda mõnusat päeva või midagi seesugust. Pidevalt langeta otsuseid, et ei, ei, seda ja toda ei saa lubada, kuna hoopis selleks ja tolleks on raha tarvis... Kas raha ka kunagi ülearu kätte jääb? Tegelikult pole see ju üldse normaalne, kui toit aina kallineb ja palka vähendatakse... Järelikult varsti ei saa enam süüa ka osta! Kohutav! Jube!

Kuigi ma leian, et hea, et mul üldse töö on, aga see rügamine ei ole võrdväärne kätte saadava teenistustasuga. Mitte üldse kohe. Võib-olla ma viimasel ajal vingun liialt, kuid... Palk peaks olema tasu su ränga töö eest... Raha peaks jätkuma maksudeks, toiduks piisavalt ja et saaks ka vahelduseks kuskil käia, kinos, teatris, reisil jms. Kas Te ei leia?

Aga homme on vana-aasta... Ja ma siiralt loodan, et uuel aastal saab alustada uue hooga ja et lõpuks leiaksin ka mingi parema, vastavama töö endale, paremate tingimustega... Tahaks elada, lihtsalt nautida oma elu....

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates