pühapäev, 4. detsember 2011

These are my dreams that make me believe!

Kui nüüd algusest võtta... Ma sain korralikult magama alles kell 4 hommikul, kuna... See põrgulik peavalu tahab mind tappa..Otsustasin siis sel kellaajal taas ühe rohu võtta ja kuidagi siis magasin lõunani... Thank god. Aga ega see kõik neid valusid ära võtnud pole. Lihtsalt... Ehk on natuke paremaks läinud...

Olen palju mõelnud ja mõtlen ilmselt ka edasi selle peale... Et kooli minna. Ja kui ma nüüd veel pingsamalt sellele mõtlesin, siis leidsin, et kui kooli minna, siis õppima vaid seda eriala, mis tõeliselt huvitab. Pole ju mõtet 3.aastaks niisama istuma minna (?). Sest.. Ma olen siin püüdnud saada tööle sellele ametikohale, mille olen enam-vähem selgeks saanud, kuid leian, et tõelised oskused ja kogemused kujunevad ju siiski töö käigus... Ja ma olen mõelnud enne seda punkti, et kas ma tõesti pean kooli minema, kus saab ka praktikat.. Ja ainult selleks, et saada lõpuks töö peale, mida tahaksin teha... Kui nii.. Siis on see igati väär, kuna ma tean, et kui saaksin praegusel hetkel võimaluse sellisele kohale tööle minna, siis ma ei läheks kooli oma aega raiskama. Ja seega leiangi, et pole mõtet igasugu umbmääraseid valikuid teha lihtsalt selleks, et saada seda, mida tahad. Tuleks valida see kõige südamelähedasem tegevus, mis pakuks 3.aastaks rohkemat, kui mingeid kohustuslikus korras pähe määritud ained. Ja loodan, et ma jõuan ka sinna, kuhu ma ihkan jõuda. Ihkan..Tjah. Mu unistused on mu üle võimust võtnud, sest mul on sellest olukorrast, mis hetkel valitseb, täiesti kõrini.

Ma vihkan pühapäevi, kuid armastan reedeid. Pühapäevad meenutavad mulle vaid seda, et algamas on uus nädal tööl, mis võtab mul peagi hinge seest... Sest... Jõuludeni välja iga päev 10h tööl olla... Ja kes teab.. Kas maksabki uskuda, et see tappev koormus kestab vaid jõuludeni?

Ja pealegi... Ma mõlgutan peas kolimise mõtteid. Need pole sellised uisapäisa mõtted, pigem... Ma olen alati teadnud, et ühel päeval see juhtub. Ma ei ütle, et see nüüd kohe homme juhtub.. Ega ka mitte ülehomme. Isegi mitte kuu aja jooksul. See juhtub siis, kui on õige aeg.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates