reede, 27. jaanuar 2012

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday & Friday

Jah, ma oleksin pidanud paar päeva tagasi siia tulema, et kirja panna miskit... Sest mul on hetkel natuke raske täpsemalt meenutada, mis oli oluline.

Alustaks sellest, et ...................... Teisipäevast olen olnud 10h tööl. Eelmise nädala jutu järgi pidavat see olema viimane nädal teha 10h. Kindlasti! Pealegi pidid kõik käima 10h ja kuna paljud on haiged (meie meeskonnast puudus vaid 1 inimene) ei jõua me valmis.

Ja sellest rääkides, et kõik pidid olema kindlasti 10 h tööl... Ilmselt ei jõuagi me kõike valmis, kui mõned siiski varem lahkuvad vms. Kurat küll, nüüd ajab juba tõsiselt närvi..... Kuna mina käisin koos L-ga 10h siis ka, kui kõik ülejäänud tegid 8 h. Ma käisin 2 kuud jutti iga päev 10 h. Ma olin selle poole peale jõudes omadega suhteliselt läbi ja kurnatud ja sassis ja üleväsinud ja vihane.
Ja kui öeldi, et KÕIK käivad 10 h... ja ei käida ikka küll.. Millest siin enam rääkida?

Ühesõnaga, algavad töökillud...

Kolmapäeval...
Mu praegune paariline Ü saatis hommikul meistrile sõnumi, et tema jõuab 8-st tööle. Okei.
Pärast 9,5 h kestnud tööpäeva lahkusid M ja L töölt. Oota, 10 h oli ju?!?

Neljapäeval...
Ma ja A saabusid tööle kell 8. Khmm.
Ja jälle pärast 9,5 h kestnud tööpäeva lahkusid M ja L töölt.
MA EI MÕISTA ENAM!

Reedel.. Täna.
Tööpäev oli kestnud 6 h, kui Ma ja A lahkusid... Tšiises kraist... lkllöklöklö...
Ja muidugi sain kuulda töökaaslastelt, et oi jah, esmaspäeval ka jälle 6-st tööle.... Selleks hetkeks olin ma suhteliselt vihane. Viimased 2 h olin nii vihane, et mul hakkas nii palav (meil on üldjuhul tööl mingi +9 kraadi ja suhteliselt külm on ikka)... Ja ma sisendasin endale pidevalt, et ma ei ole mitte mingil juhul nõus rohkem (esialgu?) ületunde tegema, sest teadsin, et viimasel minutil sajab meister minu juurde selle sama jutuga...
Ja muidugi nii ka oli! Aga üldse, kes tuleb sellist asja viimasel minutil teatama? Ühesõnaga.. Sama jutt nagu alati...
V: "Kas sa saaksid esmaspäeval 6-st tulla?" (Oo, edusammud! Viimased paar korda on ta õigesti alustanud oma juttu... Tegelikult peaks ju alati töölistel küsima, kas nad üldse saavad ületunde teha vms)
Mina: "Ma pole selles eriti huvitatud." (Jah, suhteliselt üleolev, kuid ma olin vihane. Teades, et esmaspäevast saab teisipäev ja teisipäevast kolmapäev jne, mil ületunde vaja teha, kuna me ei jõua ju valmis, siis... Arrgh!)
V: "No, mind ka ei huvita, aga me peame oma asjadega valmis saama."
Mina: "Aga ma ei ole sellega nõus."
Ja siis keeras meister selja ja kõndis minema.

Et siis, mul läheb hästi. Ei tea kauaks mind on seal?
Üldiselt nii palju, et ma olen äärmiselt kohusetundlik inimene ja püüan anda oma panuse, kuid... See töö... See koormus... See palk. Kaua pean mina vastu tulema, kui keegi mulle ei tule?

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates