reede, 6. jaanuar 2012

Mu sees nõnda palju tundeid on!

Mu sees kihab praegu niivõrd palju tundeid, et ma ei saa selles sasipuntras üldse aru, mida ma siis lõppude lõpuks tunnen.. On see õnn, rõõm, rahulolu, viha, pettumus, kurbus? Ma tõepoolest ei saa aru.. Nii keeruline.

 See laul tekitab mul tahtmise kuskile tantsima minna ja sukelduda unustusse!

Ma olin eile nii õnnelik, et täna on reede ja täna olin ma veel õnnelikum, et reede ongi käes! Kuigi mingi hetk tabas mind hirm eesootava pühapäeva ees, mil lahutavad vaid mõned tunnid töönädalast... Püüdsin selle peast pühkida ja olla tänases.

Paarkümmend minutit tagasi vastasin ühele kirjale, mis saabus mulle peale kandideerimisavalduse saatmist. Seekordne kiri erines tavalistest "kahjuks ei osutunud te seekord valituks, kuid soovime edu sobiva töö leidmisel".

Siinkohal tahaksin ära mainida, et tõepoolest, inimesed ei saa ju ühtäkki käed taskus kolida teise linna, omamata tööd, mis sisse tooks. Või saavad? Mina arvan vähemalt, et see poleks üldse mõeldav. Seega tuleb eelnevalt ikka tööd otsida, et kolimisplaane realiseerida, sest mis põhjustel siis üldse oma praeguses kodust lahkuda? Ja ma oletan, et ilmselt said nutikamad aru, millise kirja ma tööle kandideerimisel vastu sain. Kes aga ei saanud... Mu kirja sisu oligi umbes selline, et neil on ikka vaja kedagi, kes elaks seal konkreetses linnas. Nii lihtne see ongi. Aga.. Kas keegi sellele ei mõtle, et milleks on mul vaja kandideerida kuskile kaugemale oma kodukohast, kui ma ei taha sinna elama asuda?

---
So, so many confusing feelings, that I can't  even understand what I really feel. Is it happiness, joy, satisfaction, anger, fustration, sadness? I really don't know. So complicated.

This song makes me want to go to dance somewhere and to dive into oblivion!

Yesterday I was so happy that tomorrow will Friday & today I was even more happier because finally it's Friday! Even tough one moment I thought on that coming Sunday, when only a few hours will be counted to a new work week.. I tried not to think of that & to stay here, with my Friday.

Yesterday I sent an job application & today they sent me an answer back. This time the message was different from the usual "unfortunately, you weren't chosen, but we wish you luck to finding a suitable job".

I want to mention that, indeed, people don't move to another city, without money & a job. Or do they? At least I think it's unthinkable. Why should I leave my home without any good reason. Befor moving I need to find a job of course! And I suppose that the smarter ones did understan what was written in that email I've got today. Those who didn't... Well, they said that they need someone who lives in that particular city. As simple is that. But... Does anyone think about that why should I send my job application to that place, when I even don't want to move?

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates