reede, 20. jaanuar 2012

Quick post

Mul on sellest paganama tööst jumala siiber! Asi pole ainult selles konkreetses töös, vaid juba selles pidevas valedepuntras ning lausutud sõnades, mis kunagi ei täitu. ÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕH!
Selles mõttes, et .... Otse rääkides... Me käisime töökaaslastega kenasti 2 kuud esmaspäevast reedeni 10h tööl ja siis pidi sellega kõik olema. Ja ma käisin isegi siis 10h tööl, kui pooled käisid normaaltunde. Ja mis nüüd siis? Oletetavalt taas oleks vaja ületunde teha, kõigest see üks nädal... Oota, kas ma peaksin seda uskuma selle kõige peale, mida ma eelnevad 2 kuud kuulsin, iga nädal pidavat viimane olema... Kuigi jah.. 2 nädalat enne jõule öeldi ära, et siiski, jõuludeni välja.

AGA homme me põgeneme Tartusse, JÄLLE. Eelmine nädal kiikasime mu kalli kaasa õe sünnipäevale. Tookord oli pidu perekeskne, kuid seekord sama üritus, ent noorematele :P Yay.

2 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Oeh, ma loodan, et ükskord sa pääsed sealt piinakambrist. Südamest loodan.

Ka ütles ...

Nuh, kindla peale peaks maini vastu pidama. Siis oleks juba jumala suva.

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates