pühapäev, 29. jaanuar 2012

Winter, just go away!

On vaja põhjuseid välja tuua, miks ma vihkan talve? Ent kas vihkama on õige sõna kasutamaks selles aspektis? Ütleme siis, et mulle ei meeldi talv!
1) ma olen kohutavalt külmakartlik, mul peab kogu aeg soe olema. Talvel mässiks ma kõik riided endale hästi tihedalt ümber või ei tulekski teki alt välja!  Jah, heameelega ma ei lahkuks talveperioodil üldse toast või veel parem, läheksin talveunne ja ärkaksin alles kevadel!
2) ma ei kannata seda, et pean endale selga ajama 10 kihti riideid, et oleks ikka piisavalt soe
3) ilmselgelt pole ma talveinimene - mulle ei meeldi suusatada, uisutada, lumelauaga sõita jms... Või siiski, pigem öelda, et ma lihtsalt ei harrasta neid tegevusi, sest kunagi ma suusatasin päris palju.
4) mis sest, et mul on sünnipäev veebruari alguses... Tore on olla eriline, kuna kõik targutavad pidevalt, kui hea on ikka suvel sünnipäeva pidada. Haah! Selge see, et on parem, soe on ju! Aga ega ma ei tahagi kogu ülejäänud seltskonnaga sarnaneda. (Saladuskatte all võib öelda, et mu tegelik sünnipäev peaks olema 3 kuud hiljem)
5) "kõige ägedam" on siis, kui libe ka on!
6) ma armastan rohelust! Hetkel on kõik nii tühi ja kõle. Ma armastan soojust, aega, mil puud lehte lähevad, kõik õide puhkeb.
7) heameelega koliks kuskile soojale maale... Võib-olla ainult talveperioodiks. Ma pole kindel, et ma tahaksin või suudaksin elada kuskil, kus ma ei näe enam aastaaegade vaheldumist.
8) ja muidugi see, et mu juuksed on külmaga alati elektrit täis

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates